Zanim do nas napiszesz, zapoznaj się z poniższymi informacjami
Najczęściej zadawane pytania
Towary zamówione do godziny 12 od poniedziałku do piątku z dostawą do Paczkomatu InPost wysyłamy tego samego dnia i w większości przypadków, otrzymujesz je następnego dnia roboczego.
Jeśli zamówisz towar z dostawą kurierem (np. DPD, DHL) do godziny 10 – odbierze od nas przesyłkę tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie zazwyczaj odbierane są następnego dnia roboczego.
Przesyłki pakujemy zwykle do godziny 12 (w dniu roboczym).
Wszystkie niezbędne informacje na temat sposoby zwrotów oraz warunków, jakie musisz spełnić, aby zwrot został przyjęty znajdują się tutaj.
Przyjmujemy zwroty jedynie bielizny, która nie nosi żadnych znaków użytkowania. Możesz przymierzać ją jedynie na swoją bieliznę, ze względów higienicznych.
Po wysłaniu Twojego zamówienia, wysyłamy Ci automatyczną wiadomość na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, w której znajduje się link do śledzenia przesyłki. W zależności od wybranej przez Ciebie firmy kurierskiej, śledzenie opisywane jest w inny sposób. Niektórzy kurierzy dzwonią przed doręczaniem przesyłki, inni zostawiają awizo :).
Nie pracujemy na systemie wymian. Musisz zgłosić zwrot przedmiotu i zakupić nowy. Podobnie działamy na Allegro, gdzie nie można wymieniać towarów. To konieczne ze względu na koszty przesyłek oraz minimalizuje ryzyko pomylenia zamówienia. Jeśli zależy Ci na czasie lub masz ciekawą propozycję – napisz lub zadzwoń do nas.
Tak. W tym celu należy zaznaczyć opcję faktury składając zamówienie, bądź skontaktować się z nami bezzwłocznie po dokonaniu zamówienia. W przypadku braku informacji o fakturze zamówienie zostanie wysłane z paragonem elektronicznym.
Nie w przypadku zakupu kilku produktów w naszym sklepie, opłata za dostawę jest naliczana tylko raz, pod warunkiem, że wszystkie przedmioty są częścią tego samego zamówienia i wysyłane są razem w jednej przesyłce. Standardowo pakujemy wszystkie zakupione przedmioty w jedno opakowanie, chyba że klient ma inne życzenie lub przesyłka jest za duża (np. aby umieścić ją w Paczkomacie). Łączenie zamówień w jedną przesyłkę jest możliwe tylko na specjalne życzenie klienta i może nie być wykonalne w każdej sytuacji, na przykład gdy jedno z zamówień jest już gotowe do wysyłki.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolory naszych produktów były przedstawiane jak najbardziej wiernie. Należy jednak pamiętać, że ze względu na różnice technologiczne, takie jak typ ekranu, jego kalibracja czy ustawienia karty graficznej, prezentowane na monitorze barwy mogą lekko odbiegać od tych, które można zaobserwować na żywo w naturalnym oświetleniu.
Niestety, często mamy w ofercie tylko pojedynczy egzemplarz każdego produktu. Jeżeli przedmiot był dostępny kilka dni temu, istnieje szansa, że zostanie zwrócony przez innego klienta i ponownie trafi do sprzedaży. Jednak nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że taka sytuacja faktycznie nastąpi.