1. Termin na Zwrot
Klienci sklepu internetowego www.verka.pl mają prawo do odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 15 dni od dnia odebrania zamówienia. Data odebrania zamówienia jest weryfikowana na podstawie statusu dostępnego na stronie umożliwiającej śledzenie paczki.
2. Warunki Zwrotu Produktów
- Ubrania i obuwie: mogą być jedynie przymierzone. Nie mogą być prane ani używane poza przymiarką.
- Bielizna: Może być przymierzana wyłącznie na własną bieliznę ze względów higienicznych.
- Kosmetyki: Zwroty kosmetyków są przyjmowane wyłącznie, gdy produkty są nieotwarte i ich nieotwarcie da się niezaprzeczalnie stwierdzić. W przypadku kosmetyków, proces zwrotu nie dotyczy produktów otwartych lub używanych, chyba że towar podlega reklamacji.
- Reklamacje: Zwroty w ramach reklamacji są rozpatrywane indywidualnie, z zachowaniem przepisów prawa dotyczących gwarancji i rękojmi. Reklamację zgłasza się wypełniając odpowiedni formularz na stronie LINK. W przypadku rozpatrzenia reklamacji, klient otrzymuje zwrot pieniędzy za wysłany do nas towar.
3. Sposób Dokonania Zwrotu
- Procedura Zwrotu: Aby dokonać zwrotu, należy skorzystać z opcji „ZWRÓĆ” dostępnej w sekcji „Moje Konto” na stronie www.verka.pl. Alternatywnie, klient może wysłać wydrukowane lub przepisane zgłoszenie zwrotu dostępne do pobrania poniżej w formacie .pdf i .doc.
- Adres do Zwrotów: Zwroty należy nadawać wyłącznie na adres: Vergab Sp. z o.o., Świniarów 7, 08-200 Łosice.
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych do paczkomatów, punktów odbioru, ani wysłanych za pobraniem.
4. Koszty Zwrotu
Koszty związane z nadaniem przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi.
5. Rozpatrywanie Zwrotów
Zwroty są rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki od kuriera. Dokładamy wszelkich starań, aby proces ten przebiegał jak najszybciej.
6. Sposób Zwrotu Pieniędzy
Zwrot pieniędzy za zwrócone produkty dokonywany jest wyłącznie w tej samej formie płatności, jakiej użyto przy zakupie.
- W przypadku płatności elektronicznych (przelew, karta płatnicza, płatności online) zwrot dokonywany jest automatycznie na rachunek użyty przy zakupie.
- Dla zamówień opłaconych za pobraniem: klient zobowiązany jest podać numer konta bankowego, na który zostaną przelane środki. Sklep nie dokonuje zwrotów w innej formie dla zamówień opłaconych za pobraniem.
Należy podkreślić, że sklep dokłada wszelkich starań, aby proces zwrotu był dla klienta jak najmniej uciążliwy, jednak ze względów bezpieczeństwa finansowego i proceduralnego, konieczne jest przestrzeganie powyższych zasad.
7. Zniżki i Promocje
W przypadku zwrotu produktu, który skutkował zastosowaniem zniżki na całe zamówienie, kwota zwrotu będzie odpowiednio skorygowana. Zniżka zostanie proporcjonalnie rozłożona na pozostałe produkty objęte promocją, a wartość zwrotu zostanie wyliczona na tej podstawie.